Інформатика 7 клас

   Інформатика
На урок
Тема:" Електронне листування"
Завдання1: Розгляньте основні поняття теми " Електронна пошта". Законспектуй у зошит основне .



Завдання 2:  Розглянь малюнок. Запиши у зошит  найпоширеніші  поштові сервіси.


Перевір себе
1)

Вправа створена Хомишевим В.
2)




Вправа створена Терлецькою С.

Завдання практичної роботи №1 " Електронне листування"

Завдання 1. Хобі
1.  Запустіть текстовий процесор. Опишіть у текстовому документі в 2-3 реченнях ваше хобі, яким ви займаєтеся після школи. Збережіть документ у вашій папці у файлі з іменем Хобі.
2.  Створіть лист, де у текст листа включіть привітанняназву вашої улюбленої справи (хобі), а також ваш підпис.
3.  Додайтестворений документ Хобідо вашого листа.
4.  Надішлітьна адресу вчителя інформатикиелектронного листа вказавши тему Має хобі.

Завдання 2. Розсилка
1.  Створітьв адресній книзі групу Мій клас, додайте до неї контакти вчителя інформатики та двох однокласників.
2.  Надішлітьусім членам групи листа з темою Група, у тексті листа повідомте прізвища тих, чиї адреси включено до групи Мій клас.

Завдання 3. Відповідь на листи
1.  На поштовому сервері у вікні твоєї електронної поштової скриньки створи папку Практична робота.
2.  Отримай пошту й перемісти всі отримані листи до папки Практична робота.
3.  Відкрий папку Практична роботата знайди в ній повідомлення з темою Правила для безпечного електронного листування.
4.  За допомогою вказівки Переслати відправ повідомлення із запитанням сусіду, що працює на комп’ютері ліворуч від тебе.
5.  Виконай вказівку Відповістий дай відповідь на поставлене запитання.
За необхідності скористайся пошуком в Інтернеті.
Копію листа відправ учителю.
6.  Отримай пошту. Переглянь папку Вхідні.
7.  Знайди повідомлення з темою Весняні Свята, та перемісти лист в папку Практична робота. Збережи файли прикріплені до листа у власній папці:
D:/7-А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 4.
8.  Виконай вказівку Відповісти, встав до листа один із завантажених файлів та дай відповідь на запитання, яке присутнє в листі.

Завдання 4. Видалення листів та папок
1.  На поштовому сервері у вікні твоєї електронної поштової скриньки виділи папку Вхідні та видали папку Практична роботаз усіма листами, що вона містить.
2.  Очисти папку Видалені.
3.  Вийди з власної поштової скриньки.
4.  Закрий всі відкриті вікна.
5.  Повідом вчителя про завершення роботи.



Заключне завдання : Відгадай кросворд.


Тема : " Табличний процесор"

Завдання 1 : У зошит запишіть основні елементи вікна табличного процесора Excel.



 Завдання 2: Із хмарки слів випишіть у зошит об'єкти табличного процесора MS Excel. Знаходиться за посиланням.



Завдання 3: Перевір свої знання. 




Переглянь малюнок , законспектуй в зошит основне.

Практична робота № 1 "Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора Excel".

1) Побудуйте таблицю за зразком , відформатуйте на свій розсуд. 
2)Успішність. Відформатуй клітинки та діапазони клітинок таблиці за зразком.



1.Завантаж і перемісти книгу книгу Успішність.ods в папку Урок 11.

2. Відкрий книгу Успішність.ods з папки Урок 11

3. Відформатуй дані в таблиці так, як показано на малюнку. Під час виконання завдання використай вирівнювання тексту в клітинці таблиці та об'єднання клітинок, заливка кольором клітинки, встановлення обрамлення границь таблиці.
4. Після учня Щавель Віталій добав рядок, в який внеси дані про учня:
a). Петренко Петро, b) Оцінки: 7,11, 8, 6, тест – 8. Оцінки у клітинки з датами занеси
довільним чином. c) Заповни клітинку Тематична d) Встанови колір клітинок відповідно до оцінок (див. малюнок)
5. Видали рядок з даними Сидорчук Вадим
6. Видали стовпчик з даними Фізична культура
7. Збережи зміни в книзі.
8. Повідом вчителя про виконання завдання.
Завдання 4: Введіть формулу , яка залежить від двох аргументів х та у . Введіть у стовпець А дані х , В - дані у ,С - формулу . 
а) х*х+2х+20,
б) (2+х)/4у,
в) 100+5х,
с) (7+у)/(5-х).

Перевір себе .




Практична робота №2 "Виконання обчислень за даними електроної таблиці . Використання вбудованих функцій".

 Завдання 1. Успішність.
 За даними таблиці Навчальні досягнення учнів обчисли значення середнього балу успішності кожного учня й середній бал успішності всіх учнів із кожного предмета.
    Інстуркція до роботи

   1.     Відкрийте файл Успішність.xlsx та збережіть його . За даними таблиці Навчальні досягнення учнів обчисли значення середнього балу успішності кожного учня й середній бал успішності всіх учнів із кожного предмета.

Навчальні досягення учнів
ПрізвищеБіологіяФізикаІнформатикаУкр. моваІсторія
Брндар В.111012111
Гора А.891088
Король І.81091011
Мороз К.68977
Стецюк П.10810810

                2. Додай в клітинках G2 й А8 нові заголовки та створи відповідні формули для підрахунку середнього балу успішності кожного учня й середнього балу успішності всіх учнів із кожного предмета. Застосовуй автозаповнення для копіювання формул при виконанні завдання.
                3. У клітинці G9 та G10 за допомогою вбудованих функцій знайдіть учнів з найбільшим та найменшим середнім балами. Заголовки створіть самостійно. Улітинку з прізвищем учня з найбільшим середнім балом зафарбуйте червоним кольором, а з найменшим - блакитним.
                4. Результат покажи вчителю, або надай йому доступ до файлу, збереженого на CoolgeДиску.


Завдання 2. Міста.
 За даними таблиці Населення найбільших міст за допомогою вбудованих функцій табличного процесора знайди найменше, найбільше та суму значень кількості жителів міст
                         1. Відкрийте файл Міста.xlsx та збережіть його.

Населення найбільших міст
МістоКраїнаНаселення, осіб
МехікоМексика14 987 051
КаїрЄнипет13 000 000
ШанхайКитай12 760 000
БомбейІндія12 571 720
ТокіоЯпонія11 718 720
СеулКорея10 920 000
КалькуттаІндія10 916 272
ПекінКитай10 860 000
Сан-ПаулБразилія9 480 427
ПарижФранція9 318 800
МоскваРосія8 700 000
ДеліІндія8 375 188
ДжакартаІндонезія7 888 819
Нью-ЙоркСША7 322 564
СтамбулТуреччина7 309 190
КарачіПакестан7 183 000
ЛондонВеликобританія6 934 500

  2. Додай в клітинці А22 заголовок Найбільше, у клітинці А23 – Найменше, у клітинці А24 – Загальна кількість. Створи формули в клітинках С22, С23 та С24: за допомогою вбудованих функцій визнач найбільшу та найменшу кількість населення в пропонованих у таблиці містах. Визнач, скільки людей проживає в усіх містах. У якому місті проживає найбільше людей? Зафарбуй клітинку з назвою даного міста червоним кольором.
 3. Результат покажи вчителю, або надай йому доступ до файлу, збереженого на CoolgeДиску.
             Запиши в зошит всі види діаграм.



Завдання 5: Запиши в зошит  назви складових  діаграми.


    Завдання 6: За даними таблиці побудуйте діаграму.




   Завдання 7 : Розгадайте кросворд.



Заключне завдання : Пройди тест з теми " Табличний процесор " за посиланням.

Немає коментарів:

Дописати коментар